miercuri, 29 februarie 2012

Nu te cunosc



Nu te cunosc.



Pe cine iu…Răsc atunci

când mă gândesc la tine?



Ma gândesc la tine aşa de parcă ai fi murit,

şi numai eu am dreptul să-ţi pastrez amintirea.



Ciudat…

Cum ar fi să te răzvrăteşti odată şi să-mi arăţi că eşti viu?



Cred că as muri de ciudă că nu mi te supui…

Dacă te-ai gândi şi tu la mine, cine aş fi?

Ştiu ca nu am dreptate şi, cu toate străduinţele mele, n-am învăţat

să-ţi iubesc libertatea…

dar, dacă te-ai gândi şi tu la mine, .. cum aş fi?



Am purtat toată ziua cartea cu marţisor.

M-am liniştit numai când i-am dat-o celui care o citise deja…

Fără mărţişor, evident.



Mărţişorul s-a rătăcit prin poşetă şi nu-l pot găsi…

Il caut mâine, şi …dacă îl găsesc,.. ce fac cu el?..




Sursa: GriArg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu