joi, 17 noiembrie 2011

* * *

Am creat un nou blog - pentru a experimenta şi grila Blogspot. Este o pagină-atelier. Deocamdată, voi posta mai puţin aici, urmând ca mai târziu să aleg varianta cea mai reuşită. Mi-am transferat o parte din conţinutul vechiului blog, dar mai e mult de lucru...

* * *

Voi începe să postez ceva mai târziu. Acum voi mărturisi doar că mi-e dor şi, pentru că nu pot fi de ziua ta lângă tine, scriu...

* * *
Ştiu, ar trebui să profităm de timpul rămas, ca să fim cât mai mult împreună, şi nimic nu scuză aceste întârzieri, cronice, pe care le comit faţă de tine. Sper, însă, că voi avea ocazia de a-ţi întoarce măcar o mică parte din dragostea pe care mi-ai dăruit-o: dragostea mea!

* * *

... cum suna vocea ta la telefon! Era veselă, ca şi cum nu ai suferi defel! Îţi mulţumesc, pentru că nu vrei să-mi arăţi cât de mult te doare şi câtă tristeţe ai putut aduna. Da, ştiu, când nu mai poţi de dor, vorbeşti cu copacul tău. Singurul care te ascută...

* * *

Şi vă îmbrăţişez pe toţi.

Cu drag
Arg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu